Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2013-01-03

Rindu Ahmad Nur Iman


Baru sehari saya jejak kaki di bumi Jakarta, tapi saya sudah mulai merindui si comel botak Iman. Walaupun hanya beberapa hari luangkan masa dengan dia, tapi saya betul-betul rindukan dia. Sangat sweet bila dia tertidur dalam dakapan, dan tempat tidur paling Iman suka adalah perut saya. Hahaha... Rindu nak kacau dia masa dia nangis uwaaa uwaaa. Rindu nak cubit pipi dia yang tembam macam saya!

Ni bukan Iman saya. Gambar dari google je.


I wish January ends fast, so that I can welcome February and going home. I wanna be home. Really.

Walaupun cuti baru-baru ni sangat sekejap, hanya 11 hari, tapi cuti kali ni lah saya rasa sangat bermakna. Sebab cuti kali ni, saya rasa saya amat membantu ibu dan ayah di rumah. Hahaha. Nampak sangat sebelum ni tak membantu sangat, hanya tau habiskan beras jeeee. heee.. Maybe bila usia meningkat, rasa bertanggungjawab tu makin tinggi. Maybe la.



No comments: