Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2013-01-28

Galau


Dah lama sebenarnya aku dengar kawan-kawan sekitar guna perkataan galau ni. Mula-mula, tak kisah la sangat. Bila dah hari-hari dengar, rasa macam dah jadi trending lak. Setahu aku, sepanjang aku belajar bahasa malaysia kat sekolah dulu, tak pernah pulak cikgu aku ajar perkataan galau ni. So, aku pun google la malam tadi nak tau maksudnya. Hahaha. Lambat kan aku.....

Erm, so galau ni asal dia dari negara tempat aku belajar ni ke? Patutlah aku tak tau... Takyah tau pun takpe.!




Eh, jap lagi ada exam. So, chow dulu..... :P


No comments: