Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2011-01-15

Taman Hati


"Dalam hati ada taman."

Sekarang dah banyak orang guna ayat ni. terutama bagi orang yang nak menunjukkan bahawanya dia bukanlah keras hati seperti mana orang sangkakan. Tapi aku tertanya-tanya gak lah. Taman apa yang ada dalam hati tu?

Source
<---- Taman bunga seperti inikah? Kalau ya, bolehlah aku berjalan-jalan menghirup udara segar dalam hati orang tuh. 







Source
Atau seperti taman tasik titiwangsa? ---->>
Kalau macam ni, bolehlah aku tumpang berkelah sambil bersenam ringan di waktu pagi atau petang dalam hati orang tu kan.












p/s ::: Abaikan kemengarutan pagi ini.


p/ss ::: Rasa macam makin teruk dah.!

No comments: