Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2010-10-10

perfect melody

apa kau masih ingat
kenangan kita bersama
di taman itu, gelak tawa bersama
angin sayup menyejukkan cinta
awan mendung menceriakan suasana

apa kau masih ingat
kenangan kita di bukit itu
aku hampir terjatuh
dan kau menyambut cemas tanganku
mulutmu memarahi aku
dan aku tetap tersenyum
kerana aku tahu kau sayangkan aku

apa masih kekal di ingatanmu
saat di pantai itu
bermesra bersama
gitarmu dipetik
mendengdangkan lagu cinta untukku
deruan ombak menjadi musik latar
hingga air laut turut cemburu
burung-burung tidak leka memerhatikan kita

ya, aku tau kau tidak mungkin masih ingat
kerana kau
lebih disayangi oleh Yang Maha Esa

dan aku yang masih bernafas
akan meneruskan segala kenangan kita
sendirian
tetap setia dengan cinta itu

picture source :: kompasiana

No comments: