Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2010-10-05

Cinta hati

بسم الله الرحمن الرحيم

ya Allah ya Tuhanku....

aku memohon keampunanmu atas segala kesalahan yang pernah aku lakukan sepanjang aku bernafas di bumi Mu ini.. tetapkanlah imanku dan insan yang aku sayangi..agar kami tidak terpesong dari jalanmu.. peliharalah iman kami. hindarkan kami dari segala kemaksiatan.

Ya Allah...
hanya Kau yang berhak menentukan pasangan hidup kami. oleh itu, kami memohon agar dipanjangkan jodoh kami sehingga akhir hayat kami. peliharalah kami dari segala perkara yang buruk, sifat mazmumah dan jauhkanlah kami dari hasutan syaitan musuh kami. hanya padaMu tempat kami mengadu dan meminta.

biarlah cinta yang lahir di hati ini menjadi cinta yang Engkau redhai.. bukan sekadar cinta yang berasaskan nafsu manusia. aku memohon Ya Allah, satukanlah hatiku dengan hatinya andai itu sudah tertulis seperti mana takdir kami....

AMIN....

No comments: