Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2011-07-26

Ujian Allah


Tabah, bersabar dan banyak berdoa.

Ya Allah, aku hanya insan biasa yang hanya mampu merancang segala-galanya. Hanya Engkau yang berhak menentukan apa yang aku sudah rancangkan. Aku pinta pada-Mu, agar tabahkan hati ku dalam menempuhi segala ujianMu di muka bumi yang sementara ini.

Amin.

p/s ::: Nak menyendiri, tapi orang kata sombong!

2 comments:

Cikgu IBU said...

anakku yang sememangnya anak kesayangan ayahnya,
Tanda kasih guru anak murid dimarahi,
tanda kasih ibu ayah anak dirotani
tanda kasih Allah kita diuji, diuji dan diuji,
bersyukur, berusaha dan berdoa.
rehda, ikhlas dan tawakal
Insya Allah bersama-sama ujian ada kemenangan dan hadiah kurniaan Allah yang tidak pernah kita fikirkan.
as usual, we'll always be by your side. luv u

+aNa baNana+ said...

Tq mum... love u too ever. hehe