Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2012-02-10

Testing testing Fish-eye

Saja nak test je... Kamera bukan DSLR pun. tak mampuu dowh. Haha. Ni bukan edit guna apa apa programmer tapi betul betul tangkap guna kamera yang ada setting fish eye. Bukan mata ikan yang ikan betul tu..haha..

Ni gambar biasa.

Ni yang Fish Eye. takde la sehebat kamera DSLR tu kan.
 tp boleh la dari takde ye dak?

From Google
Ni Yang hebat,, guna DSLR la ni. x mampu cheq.


Ni Fish eye yang real punya! haha..

Malam ni! Yeah,, mintak mintak semua berjalan lancar. Amin. 

No comments: