Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2010-11-23

Ada Band - Surga Cinta

Salam!!!

hehe. sorry, terlebih excited pulak hari ni. korang ada tak tengok cerita asmara kat tv3. well, untuk orang macam aku, terpaksa la tengok online dan sehari selepas cerita ni ditayangkan. tapi tak pernah miss tau!! nasib baik ada geng yang gila fanatik la kot dengan cerita ini. kan ejah kan. dan, dalam cerita ini ada empat lagu yang diputarkan sepanjang cerita ini. dan lagu Surga Cinta dari Ada Band ni, jadi feveret kami berdua [aku dan si ejah ni].

Sangat best bila ada geng nak melalak sama-sama. dulu waktu kat MRSm pernah jugak menyanyi melalak dalam bilik dengan geng-geng sekalian tapi tak boleh selalu. sebab kiri kanan depan belakang atas bawah semuanya jenis kuat study. tak kan nak kacau orang study kan, tak molek namanya.

hah. bukannya nak kata suara kami sedap, memang tak sedap pun. kalau buat pertandingan dengan katak puru, aku boleh la menang tapi ejah kalah la. haha. tikus tengah melintas depan rumah pun terkejut dengar suara ejah. hahaha....

dah dah. cakap banyak tak guna. jom jom dengar lagu ni!!!!


Video from Youtube :::
 


Lirik :::

Terdiam... hanya bisa diam 
dingin menyerang... di sekujur tubuhku 

Layangkan mata menembus cahaya putih kilaunya 
Meneduhkan lamunan 

Masih jelas terlihat, pesona ayumu 
Masih jelas terasa, getar dawai jiwamu aahhh... 

C/O :::Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan 
Atau hanya mimpi yang tiada pernah berakhir jua 

Perlahan bawa semua tanya 
Satu bersama... langkah di taman ini 

Terangkai bunga tanda cinta murni adanya 
Tapi kekasih pun tiada muncul hapus rinduku aahhh... 


Ulang C/O

Di mana aku sedang berada mengapa sendiri 
Lari telanjang tanpa seorangpun yang akan mempeduli 


Ulang C/O

Terbanglah cinta sampaikan sayangku hanya bagi dia 
Hanya rasa sepi meratapi malam tanpa dirinya




p/s ::: ejah, nanti habis integrasi 1 aku datang melalak lagi kat rumah ko tau!!! haha....

2 comments:

Anonymous said...

haha yeaa..saya mmg ske lgu ni..anna besh kn lgu ni..next tyme kita melalak sama2..gitar kapok ak dah pandang2 ak dah tanya ble mau maen..hehe
p/s:suara ak paling besh antara katak n anna..sila jgn caya ckp anna

by-ejah,tanjung duren-

+aNa baNana+ said...

heh. ejah..... tungguuuu.. habis integrasi 1 aku akan serang gitar ko. ikotkan hati, mlm ni pun nk melalak!!! stress pulak tetibe ari ni..haha.. tpi malas nak jalan g rumah ko. jauh. TA lagi dekat kan. haha.......