Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2012-01-23

Gila gila kentang

Sila abaikan post kali ni. Sangat tidak bermanfaat.


Yeah, aku kaya laman-laman anti-sosial. Friendster Myspace Flickr Facebook Blogger Tumblr Twitter hi5 Tagged Yahoomessenger Windows Live. Cakap je, semua aku ada. Haha. Ok, tipu. Takde la sebanyak tu kan. Dulu dulu ye la banyak tapi sekarang bila umur dah meningkat, tinggal sikit ja bha! Friendster Myspace Tagged hi5 dah berkurun kena tanam kat padang pasir nunn jauh kat mesir tu haa. Eh, kenapa pulak anti sosial. Bukan tu semua laman sosial ke. Haha. Ye la, mana tak anti-sosial, sebab laman laman tu aku jadi tak sosial, tak peramah *macam la dulu peramah, tipu je lebih*



Sekarang yang aku aktif cuma Facebook Blogger Twitter. Flickr pun dah kena padam.

And yes, I'm addicted to those three website. Ala, those three that I didn't cross yet. Hari hari wajib. Wajib bukak Facebook dan blogger. Walaupun tak buat apa apa, tak update ke tak komen ke tak like ke tapi wajib bukak. Just want to check out if anything interesting or any info that I should read. Dan manalah tau kan kot kot tetiba ada putera raja add aku kat Facebook. Memang bertuah la kalau ada. Hahaha. 

Twitter, I'm not soo addicted to that one. Ikut mood jugak bila nak update kat sana. Tapi I think twitter is more enjoyable than Facebook. Coz, I can update status every seconds minutes. Besides, kat twitter, aku just approve orang yang aku kenal. Means, kawan-kawan aku je la. So, the privacy stay privacy. Dan aku boleh tulis whatever I like kat Twitter, nak maki hamun ke mencarut ke berangan angan ke apa ke, lantak kau la. Tak da orang kisah pun. Sebab orang tak boleh komen direct to that status. Just boleh reply jee. Apalah sangat reply satu dua kan. Hahaha. 

Ok la, I should continue revising module, Wednesday is my exam day. But all I do this day is online online and online. Loser. Tu yang post kali ni macam pelangi, eh bukan. Macam kuah tosai, campur campur bahasa ibunda dengan bahasa asing. Otak tak betul sudah.

Akhir sekali, aku benci bila setiap kali nak masuk bilik air malam malam, mesti ada lipas yang setia menunggu *tetiba*. Ok, bye.

No comments: