Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2011-08-17

Pasca-OSCE exam

Haih. Dah sehari berlalu selepas exam OSCE kelmarin. Sedih masih lagi terasa. Kehidupan dah semakin pudar. Housemates dua-dua da blah semalam balik Malaysia. Home alone.

Bukan taknak balik. Tapi passport aku masih lagi di pihak agensi untuk menguruskan EREP. EREP tu semacam izin kembali masuk ke Indonesia jika aku dah keluar dari negara ni. Tu la, sapa suruh ngada-ngada balik awal bulan. Kan dah kena tunggu lama sikit nak dapatkan passport. I deserve it. Hahaha.

Bangun pagi, tetiba jadi rajin sapu rumah. Ye la, dah takde benda lain nak buat. Basuh kain. Sidai kain. Haih. Dah macam suri rumah berjaya dah ni. Bosan-bosan dok hadap laptop. Nak keluar, kena cari kawan. Kawan yang aku selalu keluar pun nak balik hari ni. Jeles, jeles.

Takpe la. At least aku boleh buat sesuka hati aku kat rumah ni. Wakakaka. Rumah ini aku yang punya~~~

Mode ::: Bosan tahap !@#$%^&*(^%$@#


No comments: