Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2011-08-18

Dua tahun sudah

Sedar tak sedar, dah dua tahun aku dan kawan-kawan datang ke bumi Jakarta ni. 18 Ogos 2009, tarikh kitorang datang sini. Masa tu lagi beberapa hari je nak puasa. Sebulan la kitorang puasa kat Jakarta. Dan raya kat sini jugak sebab tak boleh balik.

Dalam dua tahun, banyak dah perkara berlaku. Macam-macam. Belajar pun dah banyak kena hafal. Dah tak boleh main-main, kena serius betul-betul nih. *Cakap je lebihhh, buatnya takkk*. Syukur dapat belajar kat sini, sebab aku dapat balik 3 kali setiap tahun. Hahaha... Tapi kalau belajar kat Malaysia lagi best. Setiap bulan kot aku balik. heeee.



Sekarang tengah cuti sem 4. Lepas raya ni, aku dan kawan-kawan masuk tahun tiga pulak. Dah makin mencabar. Alhamdulillah, setakat ni pointer aku masih di atas 3 dan tak perlu buat short sem. Patutnya aku kena capai 3.5 tapi banyak sangat main. Masih tak sedar diri. Kuat berangan. Aishhh.

Mintak-mintak lah bila masuk semester 5 ni, dapat group yang ok-ok je. Yang tak sombong, tak senyap, tak bising. SEderhana je laaa. Heee.

Bila la aku nak balik Malaysia ni. =.="

No comments: