Followers

Before you read my posts, please forgive me for my bad grammar. And inconsistent pronoun, for sometimes I use "aku" and sometimes I use "saya", it depends on my mood and the post. Some of them are in English and some in Malay language. And the pictures in this blog mostly from google images. Btw, thanks for stopping by here.

2011-11-01

November

Welcome November.

Sedar tak sedar dah 10 bulan berlalu dalam tahun ni. Dah masuk bulan sebelas pon. Rasa kejap sangat je. Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun dua ribu dua belas.

Dalam bulan ni banyak perkara yang terjadi yang dapat mendekatkan lagi diri aku kepada Sang Pencipta Yang Maha Satu. Memang pada mula rasa sedih menjalar dalam diri tetapi nasihat dari insan-insan yang disayangi mampu menaikkan kembali sisa-sisa semangat yang masih ada. Insya-Allah, harapan mereka tidak akan aku hampakan.

Zedge


Benar kata orang, kita tidak mampu hidup sendiri di dunia yang penuh dengan dugaan. Perlu ada teman yang sejati untuk membimbing kita ke arah kebaikan. Dan perlu membaiki diri sendiri dahulu sebelum memperbaiki insan-insan yang disayangi. Itulah guna keluarga dan teman.

Bukannya teman yang ketika susah hilang, ketika senang muncul yang aku cari. Tetapi teman yang sentiasa ada, yang mampu menghadapi perangai aku yang tidak dijangka-jangka yang aku perlukan. Terima kasih teman. Walau aku tidak mengucapkan kata ini face-to-face, tapi hakikatnya aku sangat sayang kau!

2 comments:

zetty said...

aku pun syg kau :D heheh be strong always!time always passes by and never come back

+aNa baNana+ said...

<3 <3 <3... tgh nk kuatkan diri.. tq teman!